دسته بندی نشده

بیشتر از LifeandMe بدانیم

معرفی LifeandMe

شرکت پردازش بنیان سلامت کارا (با نام تجاری LifeandMe) با به کارگیری جدیدترین فناوری‌ها و انتقال دانش از پیشرفته‌ترین مراکز تحقیقاتی دنیا در حوزه تحلیل داده‌های بزرگ، قدم‌های کارآمدی در راستای نزدیکی هرچه بیشتر مردم با مفهوم پزشکی شخصی سازی شده برداشته است.

LifeandMe به کمک تست ژنتیک و تحلیل داده‌های حاصل از آن، گزارش‌های اختصاصی در زمینه‌های مختلف از جمله: تغذیه، ورزش و تندرستی، روانشناسی، پوست وزیبایی، وضعیت پاسخ به دارو و ریسک ابتلا به بیماری‌ها را با توجه به وضعیت ژنتیکی به متقاضی عرضه می‌نماید و بدین وسیله کمک می‌کند تا سبک زندگی سالمی را منحصر به فرد خود و بر پایه خصوصیات ژنتیکی‌اش طراحی نماید.

خدمات LifeandMe

  • گزارشات شخصی سازی شده مبتنی بر ژن شما در حوزه تغذیه، ورزش و تناسب اندام، تاریخچه خانوادگی، پوست و زیبایی، روانشناسی و  بیماری‌های ناقل ژنتیکی
  • بستر آنلاین مشاهده گزارشات و دریافت خدمات آنلاین
  • ارتباط پیوسته و مستمر با مشتریان در قالب پیام‌های هفتگی
  • خدمات مشاوره

مسیر سلامت شما در LifeandMe

  • پک LifeandMe را سفارش دهید.
  • کیت آزمایش را در منزل یا آزمایشگاه از بزاق پر کنید.
  • واحد ارتباط با مشتری LifeandMe شما را در جریان روند انجام آزمایش قرار می دهید.
  • پس از شش هفته، گزارشات منحصر به فرد شما آماده هستند.
  • کارشناسان تیم LifeandMe در انتخاب سبک زندگی مناسب همراهتان خواهند بود.

مشاوره های بعد از انجام تست در مجموعه سلامت  YouMate

YouMate مرکزی جهت ارائه خدمات در حوزه سلامت و سبک زندگی است و در آن پایه و اساس خدمات، حول محور تغذیه صحیح، ورزش و تناسب اندام و روان سالم خواهد بود. انجام مشاوره‌های تخصصی حضوری و آنلاین در زمینه‌های مذکور زمینه‌ساز ایجاد بستری خواهد بود تا افراد بتوانند سلامت کامل خود را به دست آورند و از ابتلا به بیماری‌های گوناگون جلوگیری شود.

مهم‌ترین ویژگی YouMate، فعالیت بر اساس تحلیل داده‌های کلینیکی و ژنتیکی افراد است که سبب می‌شود تا هر فرد با مراجعه بتواند برنامه مناسب خود را دریافت نماید و سپس پایش و پیگیری برنامه‌ها با توجه به تحلیل‌هایی خواهد بود که بر روی داده‌های به دست آمده انجام خواهد گرفت.

YouMate اولین کلینیک هوشمند سبک زندگی در کشور است؛ که با بهره‌گیری از دانش متخصصان و توان فنی آن‌ها، اصلاح سبک زندگی و خدمات آن را بر بستر تحلیل داده بنا نهاده است و برای هر فرد برنامه به خصوص و ویژه‌ای خواهد داشت.

YouMate بـرای همه‌ مراجعـان «پرونــده الکتـرونیک ســلامت» تشکیـل شده و بر اساس اطلاعات موجود در آن، افـرادِ مختلـف روش‌هـای متفـاوتی بـرای رسیـدن به هـدف خواهنـد داشت و هیـچ دو نفـری برنامـه یکسـان و از پیـش تعریف شـده‌ای دریـافت نخواهنـد کـرد.

خدمات قابل ارائه YouMate

  • مشاوره روانشناسی

به دو صورت «حضوری» و «آنلاین» است.جلسات حضوری شامل: «مشاوره فردی»، «تست‌های روانشناسی» از قبیل«تست هوش»، «استعداد‌یابی در کودکان» و «ارائه راهکار» برای پیشرفت سبک زندگی کودکان و بزرگسالان خواهد بود. جلسات آنلاین نیز شامل «مشاوره فردی»، «تست‌های روانشناسی از قبیل «تست MBTI»، «تست شخصیت NEO»، «تست شخصیت کِتِل» و «ارائه راهکار» برای پیشرفت سبک زندگی کودکان و بزرگسالان خواهد بود.

  • مشاوره ورزش

به دو صورت «حضوری» و «آنلاین» است. جلسات حضوری شامل: «مشاوره فردی»، «تست دستگاه بادی آنالایزر» و «تحلیل ترکیب بدنی» شما، «ارائه برنامه ورزشی» منحصر به فرد،  با توجه به امکانات شما خواهد بود. در جلسات آنلاین  به دلیل ماهیت آن، امکان انجام تست «بادی آنالایزر» و «تحلیل ترکیب بدن» وجود ندارد، اما باقی خدمات کاملا مشابه جلسات حضوری به شما ارائه می گردد.

  • مشاوره تغذیه

به دو صورت «حضوری» و «آنلاین» است.  جلسات حضوری شامل: «مشاوره‌هـای فـردی»، «تست دستگاه بادی آنالایزر» و «تحلیل ترکیب بدنی» شما، «ارائه رژیـم غـذایـی» منحصر‌به‌فرد  و در صورت نیاز، «برنامه مکمـل ‌یـاری» خواهد بود. در جلسات آنلاین تنهـا تست «بـادی آنـالایـزر» و «تـحـلیـل ترکـیب بـدن» از مشــاوره حـذف خواهد شد و باقـی خدمات کاملا مشابه جـلسات حضوری ارائه می‌گردد.

  • نوشیدنی شخصی‌سازی‌شده

نوشیدنی که محتویات آن بر اساس نیازِ بدنِ شما به موادِ مغذیِ گوناگون طراحی می‌شود و حاصل تحلیلِ اطلاعاتی است که شما در اختیار مشاوران مجموعه خواهید گذاشت.

  • غذای رژیمی

ارســال صبــــحـانه، نـاهــار، شـــام و میــان وعــده‌ رژیــم غــذایـی طــــــراحـی شده توسط متخصصــان تغــذیــه‌ YouMate با تـوجـه به هـدف مـراجع، به آدرسِ درخـواستـی .

  • دستور پخت

ارائه 5 دستور پخت‌ که منطبق بر ویژگی‌های جسمانی و فیزیولوژیک هر فرد تدوین می‌شود و طرز تهیه و آماده سازی آن بر اساس وضعیت فرد توضیح داده شده است.

  • ماه‌نامه YouMate

ارسال ماهنامـه شخصی‌سازی‌شــده در دو نسخه الکتـرونیک و چاپی، بر اســـاس «داده‌هــای کلینیـکی» شمـا، با استفاده از مــحـتـوای جــذاب و کـاربــردی در زمـینـه «تغـذیـه»، «ورزش» و «روانـشـنـاسـی».

  • فرمول ویژه رشد کودک

ارائـه ۵ تـرکیـب غـذایـی مطابـق بـا ویـژگـی‌هـای جسمــانی و نیــاز کـودکان کـه در تسـریع رونـــد رشد آنهــا نقش بســزایی خواهــد داشت.

  • پیام هفتگی

ارسال پیام هفتگی در قالب متن‌هایی کوتاه جهت پیاده‌سازی هرچه بهتر توصیه‌های انجام شده در سبک زندگی فرد.

  • بادی آنالایزر

تست بادی کامپوزیشن به وسیله یکی از به روزترین دستگاه‌های دنیا  (In Body570 )گرفته می شود که گزارش آن شامل وزن، درصد چربی، مقدار عضلات و استخوان‌ها، میزانِ آبِ بدن و ده‌ها داده‌ بسیار ارزشمند از بدن شما است، که به کمک آن، مشاوران تفاوت های برنامه تغذیه و ورزش شما با افراد دیگر را رقم خواهند زد.  «تست بـــــادی کامپــــوزیشن» مزایای بی‌شمار دیگری نیز دارد. در YouMate با آنالیز نتایج هر جلسه می توان شما را در بهترین مسیر و کوتاه ترین زمان برای رسیدن به هدفتان قرار داد.  این تنها یکی از تفاوت های شما و  YouMate است.

Related Posts

One thought on “بیشتر از LifeandMe بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *