دسته بندی نشده

اعطای نمایندگی‌ LifeandMe

فعالیت مجموعه lifeandMe به گونه‌ایی است که در کنار ارائه گزارشات ژنتیکی، خدمات پس از فروشی شامل: (مشاوره‌ بر پایه ژنتیک ، پیام‌های هفتگی، پکیج‌های شخصی سازی شده و …) را داراست. این خدمات در راستای کاربردی کردن هر چه بیشتر این تست در نظر گرفته شده اند.

 با توجه به اینکه مجموعه YouMate مجموعه‌ای است که ظرفیت و بستر فروش تست ژنتیک و خدمات پس از فروش را دارد در همین راستا lifeandMe در نظر دارد که نمایندگی انتخابی خود را در قالب همچین مراکز سلامتی در سایر استان‌های کشور بنا کند.

به همین جهت مجموعه lifeandMe در راستای توسعه فعالیت خود و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه قصد دارد حق امتیاز نمایندگی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.

شرایط دریافت نمایندگی

  • افراد علاقمند یا فعال در حوزه سلامت
  • امکان گردآوری تیم تخصصی متناسب با حوزه فعالیت
  • در اختیار داشتن فضای متناسب جهت ارائه خدمات ذکر شده
  • امکان ارائه خدمات ذکر شده مجموعه LifeandMe
  • امکان ارائه خدمات ذکر شده مجموعه YouMate

این همکاری برای افرادی با تجربه کاری مرتبط، توانایی مدیریتی، توانایی بازاریابی، روحیه تعاملی، توانایی تامین ملک و  همچنین سرمایه‌ای جهت خرید تجهیزات مورد نیاز می‌تواند مناسب باشد و همچنین سبب ارزش افزایی مناسب در کنار مزایایی چون کارآفرینی برای آشنایان واجد شرایط باشد. افراد علاقمند به این حوزه باید به موضوعاتی همچون نیاز به حضور فعالانه خود شخص امتیازگیرنده در مکان و رعایت باورهای بنیادی نمایندگی و صداقت کاری، قبول تعهد انجام حداقل کارکرد ماهیانه و ایجاد بستر فیزیکی مناسب و در خور‌شان آگاه باشند.

توجه به این نکته نیز حایز اهمیت است که میزان تلاش افراد با سودآوری رابطه مستقیم داشته و افراد دارای دید بلند مدت به همکاری، با تلاش خود در چارچوب اصول و مقررات شرکت می‌توانند به موفقیتی تضمین شده و سودآور دست یابند.

در صورت اطلاعات بیشتر و شروع همکاری اخذ نمایندگی لطفاً فرم زیر را بصورت کامل پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند. کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *