دسته بندی نشده

نوتریژنتیک (Nutrigenetics) چیست و چرا اهمیت دارد؟

غذای شخصی سازی شده به معنای رسیدگی به نیازهای بدن است. ژنتیک شما بر نیازهای بدن شما تأثیر می‌گذارد. در این وبلاگ، خواهید فهمید نوتریژنتیک (Nutrigenetics ) چیست.

Nutrigenetics چیست؟

نوتریژنتیک نحوه پاسخ بدن شما به مواد مغذی را براساس ژنتیک‌تان بررسی می‌کند.

Nutrigenetics بر روی چگونگی تأثیر تغییرات ژنتیکی فرد بر پاسخ وی به رژیم غذایی و مصرف مواد مغذی مطالعه می‌کند. Nutrigenetics به ما کمک می‌کند تا بهترین راه پیشرفت را در سفر خود به سمت دستیابی به سلامت ایده‌آل داشته باشیم.

این کار با انتخاب‌های هوشمندانه انجام می‌شود که با سیستم‌های ژنتیکی منحصر به فرد کار می‌کنند، هنگامی که  «رژیم غذایی با هدایت ژنتیکی» دنبال می‌شود، می‌تواند به نتایج خاصی برسد.

ژنچرا Nutrigenetics اهمیت دارد؟

زندگی اساساً یک سلسله انتخاب است. از آنچه می پوشید، آنچه تماشا می‌کنید و میلیون‌ها چیز بزرگ و کوچک دیگر، که این شامل مواردی که برای خوردن انتخاب می‌کنید هم می‌شود.

چند لحظه صبر کنید و فکر کنید؟ ?

چه غذایی را انتخاب می‌کنید؟ آیا این غذایی که انتخاب می‌کنید مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را برای عملکرد بهینه خود تأمین می‌کند؟

نحوه غذا خوردن شما به طور مستقیم بر عملکرد بدن تأثیر می‌گذارد. عملکرد بدن شما مستقیماً بر وضعیت تندرستی شما تأثیر می‌گذارد.

شما با دانستن Nutrigenetics خود، می‌توانید انتخاب‌هایی انجام دهید که عملکردهای بدن شما را بهبود بخشد و در نهایت منجر به کیفیت زندگی شما شود.

نگاه کردن به مشخصات پروفایل ژنتیکی شما کمک می‌کند تا از بلوک‌های ساختمان منحصر به فردی که بدن شما را در کنار هم قرار می‌دهد، استفاده کنید.

پس از «برنامه ریزی» برای بدن خود، می‌توانید شروع به بهینه سازی روند سلامت خود کنید.

DNA

Nutrigenetics به شما چه کمکی می‌کند؟

آیا تمایل به پیشگیری در فرآیند مدیریت سلامت خود دارید؟ Nutrigenetics می‌تواند به شما بینشی دهد که از کجا می‌توانید سفر خود را در مسیر پیشگیری آغاز کنید.

می‌خواهید سفر تناسب اندام خود را شروع کنید؟ Nutrigenetics می‌تواند به شما بگوید کدام غذاها به رشد عضلات و حتی ریکاوری بدن شما کمک می‌کنند.

می خواهید وزن سالم خود را حفظ کنید؟ Nutrigenetics مانند راهنمایی است که به شما کمک می‌کند غذاهای منحصربه فرد  و متناسب با اهداف خود را انتخاب کنید.

سلامتی فردمحور

مسیر سلامتی شما مانند دوست شما، مادر یا خواهر و برادرهایتان نیست. سلامتی فردمحور تنها راه برای تضمین درست بودن انتخاب‌هایی است که برای سلامتی خود می‌گیرید.

همه افراد متفاوت هستند که این به معنای متفاوت بودن مسیر سلامتی آنهاست.

زمانی که Nutrigenetics را در آغوش بگیرید، یک قدم به درک نیازهای منحصر به فرد بدن خود نزدیکتر می‌شوید. تغذیه منحصربه فرد را برای بهبود سلامتی انتخاب کنید.

 

 

گزارش تغذیه LifeandMe با ارائه اطلاعات کاربردی درباره مولفه‌های ژنتیکی شما و جلسات مشاوره شخصی سازی شده در این مسیر همراه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *